blog perkongsian ilmu,
tips-tips,
tutorial,
isu semasa,
kisah lucu,... relakskan minda korang di sini .

Pages

Tuesday, January 3, 2012

post pertama - Jom Relaks Minda.

ada ke orang taip untuk post pertama ney? eh, mesti la ada kan kan. sempena tertubuhnya blog ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012. masih belum terlambat kan untuk aku mengucapkannya! harini baru 3 Januari. diharap, kita semua mendapat menfaat di tahun baru ini. mulakan azam baru. Apa yang berlaku sepanjang tahun 2011, kita jadikan iktibar. apa yang penting adalah, kita mulakan tahun baru dengan lebih bersemangat dan bermotivasi.

jadi, dengan blog ini, akan aku kongsikan segala-galanya untuk kita jadikan tatapan. aku aku kongsikan tips-tips, tutorial, isu-isu semasa, info menarik, kisah lawak dan sebagainya, untuk kita sama-sama merelakskan minda kita, yang mungkin letih seharian bekerja. Jadi, diharap, apabila korang, readers blog ini menjenguk blog ini, dapatlah mengurangkan sedikit tekanan di tempat kerja atau dapat menghilangkan bosan tu yer !

apa-apapun, jikalau ada salah silap dalam aku menbangunkan blog ini, teguran yang membina amat digalakkan. semoga kita semua mendapat manfaat daripada kegiatan aktiviti berblogging ini ye ! selamat tahun baru dan selamat berblogging !


credit

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...